woensdag 17 september 2014

Spring kaart

Op de blog van stempeleinmaleins vond ik een workshop voor een spring kaart.
Ook weer eens wat anders.
Je hebt maar één vierkante kaart nodig en het effect is heel leuk.

Hij bleef alleen een beetje moeilijk rechtop staan.
Misschien te zwaar geworden door alles wat ik erop geplakt heb.





Het stempeltje is een Snoesje van Marianne Design,
die had ik een tijdje geleden al ingekleurd, maar nog niet gebruikt.


Ik ben nog niet zo'n ster met inkleuren, vooral haren vind ik erg lastig.
Ik moet gewoon meer oefenen!

Nou... dat was het weer even. Tot de volgende kaart.

1 opmerking:

  1. Hoi Nicolette,
    Ik vindt de Flip flop kaart geweldig leuk en ben er heel blij mee! Deze kaart is ook erg leuk geworden met mooi papier en kleur combinatie. Dit model heb ik ook ooit gemaakt en blijft leuk. Gr. Davien

    BeantwoordenVerwijderen