zondag 27 september 2015

Gone fishing

Hallo allemaal,

Ik heb een gezellige kaart gemaakt voor 
iemand die graag een hengeltje uitgooit!


Ik heb de boom van Marianne Design drie keer
uit gekleurd kraft karton gemaakt en een beetje opgeschuurd.


Het gras ook, dat geeft zo'n leuk effect dat schuren


Deze visjes zien nog geen gevaar


Maar deze vis verstopt zich vast in het riet


Ik heb de kleur van de MD tab aangepast aan mijn 3d plaatje
Het design papier is van Studio Light


Tot slot nog wat golfjes gestempeld voor een speels effect.


Deze kaart wil ik mee laten doen aan de challenge bij
Cards & Scrap Zeg het met bomen!

Dat was het weer, tot de volgende kaart!


1 opmerking:

  1. Hoi Nicolette wat een waanzinnig leuke kaart! De details zijn echt super en het is inderdaad een heel gezellig kaartje geworden :) Ik weet zeker dat de ontvanger, die graag een hengeltje uigooitt, heel blij is met deze kaart :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen