donderdag 8 oktober 2015

Kaarten gemaakt met gewonnen Don & Daisy stempels

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren de Don & Daisy stempels binnen gekregen
en ben meteen aan de slag gegaan.

Dit zijn ze.


Ze zijn echt super schattig!


Ik heb de Marianne Design boompjes van 2 kleuren blauw gemaakt.
Het lichtblauwe papier heeft een glinstertje in het papier.
Dat is jammer genoeg niet goed te zien op de foto.


Dat kurk geeft ook een leuk effect.


Kijk ze eens plezier hebben. Ik heb er een Rudolph
van gemaakt (rode neus)


De Marianne Design sneeuwsterren ook van dat glinster papier gemaakt.


En dit is de andere stempel.


Ook super lief!


Hier zie je het glinstertje beter


Die sterren mal van de design folder is ook heel mooi. 


Dansen tussen de kaarsen


Ik ben er super blij mee!

Ik laat deze meedoen aan de challenge bij Cards & Scrap


Tot de volgende kaart.


5 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolette,
    Hele leuke stempels en de kaarten zijn erg mooi geworden! Mooie kleurcombinatie en succes met de challenge! Groetjes Davien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kerstkaartjes Nicolette.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartjes heb je gemaakt met je gewonnen stempels leuke kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicolette, wat gezellig dat je mijn volger bent geworden. Ik heb eens rondgekeken en je kaarten en creaties zien er schitterend uit. Ik kom gewoon weer gezellig bij je terug als volger !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nicolette wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt met jouw nieuwe stempeltjes! Heel mooi ingekleurd ook :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen