maandag 16 mei 2016

Opkikkertje

Hallo allemaal,

Ik heb weer eens een kaart gemaakt
met die geinige kikker en de prijzen
die ik gewonnen had bij Marianne Design Diva's


En bij Don & Daisy, lucky me :-)



En hier is het resultaat


Achtergrond stempel Marianne Design CS0956


Kikker MD COL1352
Hek gemaakt van MD CR1348
Bloemtjes Cut-ies 20059


Blauwe druifje MD LR0402


Opkikker MR CR1316

Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

Do It Creatief Creatie met bloemen
Marianne Design Diva's Anything goes - option baby
Marianne Design Kreadiva's Alles geht mit Marianne - option baby

Dat was het weer, tot de volgende kaart!

10 opmerkingen:

  1. Alweer zon leuke!
    Dank je wel voor je tweede deelname en succes!
    Groetjes Joyce
    DT Do-it Creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele vrolijke kaart Nicolette.
    En wat zijn de blauw druifjes leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bofkont ben jij :) Jouw opkikker is super leuk! Super vrolijk kikkertje en de bloemen voor het hek zijn een mooi detail :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Nicolette. Wat heb je prachtige materialen gewonnen. Superleuk. Enje kaart is prachtig. Wat mooi gemaakt op deze manier met al deze leuke materialen. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat GAAF en gefeliciteerd met je gewonnen prijzen Nicolette!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd. Hier kikker je gelijk van op. Dank voor je 2de inzending.
    Groetjes Sabine, Dt Do-it Creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd. Hier kikker je gelijk van op. Dank voor je 2de inzending.
    Groetjes Sabine, Dt Do-it Creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige prijzen heb je gewonnen; het is een mooi kaartje geworden!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    PS: Ik heb geen stempels gebruikt op mijn mannenkaartjes, het zijn Dixi-toppers...

    BeantwoordenVerwijderen