zondag 10 juli 2016

Niels 14 jaar!

Hallo allemaal,

Mijn zoon(tje) Niels is inmiddels 14 jaar.
ik had een surf board gemaakt.


Voor het surf board heb ik een flyer
van de Staatsloterij als voorbeeld gebruikt. 
En bestempeld met CS0943 wood van MD.


Palmboom van Yvonne Creations


De cijfers een stencil van Dutch Doobadoo
Het design papier is van Studio Light
 



Zonnebrandcrème 6002/0178 van Joy!


Label ook van DDBD
Letters COL1397 van Marianne Design
Alle tekst stempels van Joy!


Schelpen van Action

Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

AnMaCreatief - Zomer

Op naar de volgende kaart!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart voor je zoon. En de schelpjes zijn zo leuk er bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart vind ik ook helemaal geweldig, lekker zomers en tegelijk stoer! Leuk dat je nog een keer meedoet bij AnmaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen