zondag 10 juli 2016

Oink oink

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer.
Eén van mijn nieuwe aanwinsten
zijn de varkentjes van Marianne Design,
helemaal super!

Ik ben ermee aan de slag gegaan
met het vrolijke dp van Joy!


Daar word je toch vrolijk van!


Piglets COL1402 van MD
Gras CR1355 van MD
Ballon PP1401 van MD 


Wegwijzer 6002/0495 van Joy! 


Wolken 20065 van Kippers Hobby
Stempel PL1505 van MD


Swirl 20060 van Kippers Hobby


So cute!

Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

Marianne Design Diva's - Anything goes

Op naar de volgende varkentjes kaart!

5 opmerkingen:

  1. super leuk!
    vind je wegwijzering leuk!
    kan je ook maken van de balken van MD hihi ga ik proberen
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg leuke vrolijke kaart! Vooral die ballon in de krulstaart....
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige 'varkensstal'!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a happy and colorful card again Nicolette. Thanks for playing with us at Marianne Design Kreadiva´s Challenge, best wishes Alma

    BeantwoordenVerwijderen