Over mij

Mijn foto

Ik ben Nicolette, getrouwd en heb een tweeling (twee zonen) en mijn hobby is zoals je ziet kaarten maken. Ik werk 26 uur per week en in mijn vrije tijd vind ik het heel ontspannend om kaarten te maken. Als ik ergens aan begin is het altijd weer de vraag wat eruit voortkomt. Ook als ik een kaart nog een keer wil maken, wordt die toch weer anders!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat of mijn blog gaat volgen. :-)

Ik verkoop alle kaarten en maak ook kaarten op bestelling. Dus als je interesse hebt, graag een e-mail sturen aan madebynicolette@gmail.com

woensdag 8 maart 2017

Beterschap

Hallo allemaal,

Ik heb een kaart gemaakt volgens 
de schets van Cheerful Sketches







Behalve de bloem zijn alle mallen van Marianne Design


En dit is de schets


Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

Marianne Design Diva's - challenge #14


Dat was het weer, tot de volgende kaart!

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend lief en leuk kaartje, Nicolette...heel mooi in deze zachte tinten!
    Dank je wel voor het meedoen met de schets van Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi, lief kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen