zaterdag 2 december 2017

Kiekeboe

Hallo allemaal,

Mijn laptop blijft het nu hopelijk doen.
Met dank aan mijn neefje Jelle Bruijs ;-)

Oké daar gaat ie weer.

Ik heb een geinige kerstkaart met het rendiertje gemaakt.
Ik blijf deze super leuk vinden.


Geen tafereeltje, maar gewoon een simpel kaartje.
En weer eens in de traditionele kerst kleuren.


Kiekeboe


Rudolph with his shiny nose


De kerstbomen staan nog in een laagje sneeuw.


Gebruikte materialen:

Marianne Design
PB7044 Eline's Woodland Christmas design papier 
COL1369 Eline's reindeer
CR1360 Basic circles
LR0444 Horizon Forest

Craft Emotions
Foam ball clay

Ik wil met deze kaart meedoen aan de volgende challenge(s):
AnMa Creatief - Challenge #75


Dat was het weer, tot de volgende kaart!


13 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Nicolette! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke vrolijke kerstkaart. Leuk gedaan met dat rendierhoofd Nicolette.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel geinig met deze rendiertjes! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super gave kerstkaart!! de rudolfjes hebben het goed naar hun zin.

    liefs kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owh ik vind die rudolf zo schattig is echt mijn favoriet...schattig kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet aan onze alles mag kerst challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gedaan met de Rudolfjes Nicolette.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geweldig leuke kerstkaart Nicolette!
    En wat mij betreft blijven de rendiertjes gewoon altijd leuk :D net als het paper bloc wat je hebt gebruikt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt gaaf zo met die rendiertjes!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super grappig zoals je het rendiertje hebt verwerkt Nicolette.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi grappig kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kerstkaartje.
    Bedankt dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf zeg, Rudolph is een toppertje! Gezellig dat je meedoet bij Anmacreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen